87534, м. Маріуполь, вул. Гризодубової, 3
info@dndpss.gov.ua
Адреса для листування
85300, Донецька обл., м. Покровськ, вул., Котляревського, 22
ГАРЯЧА ЛІНІЯ
+38 099 151 64 06
Введите текст
ДЕРЖСАНЕПІДНАГЛЯД
БЕЗПЕЧНІСТЬ ХАРЧОВИХ
ПРОДУКТІВ ТА ВЕТЕРИНАРНА
МЕДИЦИНА
УПРАВЛІННЯ
ФІТОСАНІТАРНОЇ БЕЗПЕКИ
РЕЄСТРАЦІЯ С/Г ТЕХНІКИ
ЗАХИСТ СПОЖИВАЧІВ
КОНТРОЛЬ У СФЕРІ
ЦІНОУТВОРЕННЯ
новини /
13.03.2019 16:55
Уряд України за ініціативою Мінекономрозвитку, скасував норму обов’язкового ведення книги відгуків і пропозицій.
Інструкцію щодо ведення Книги відгуків і пропозицій було затверджено ще 24.06.1996, наказом Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України N 349.
Всі підприємства роздрібної торгівлі та заклади ресторанного господарства незалежно від форм власності повинні були вести Книгу відгуків і пропозицій встановленої форми в яку споживачі записують скарги, пропозиції, відгуки та зауваження.
Зараз, ця форма захисту прав споживачів є неефективною і жодним чином не вирішує проблем споживачів. На практиці існує низка сучасних і більш дієвих інструментів для споживачів захистити свої права: можливість залишати відгуки на сайтах самих закладів або ж на інших спеціалізованих сайтах, прямі звернення до Держпродспоживслужби або до Головних управлінь Держпродспоживслужби у відповідній області, Державної фіскальної служби, суду.
Шановні споживачі! За консультаціями та роз’ясненнями з питань дотримання законодавства щодо захисту прав споживачів, Ви можете звернутися до Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області за телефоном (0629) 41-63-62, або на е-mail: info@dndpss.gov.ua (за допомогою засобів електронного зв’язку), або особисто за адресою: 87534, м. Маріуполь, вул. Куїнджи, 72.
Шановні споживачі! Напередодні Всесвітнього дня захисту прав споживачів, який відзначається в усьому світі з 15 березня 1983 року, а 2019 році проходить під гаслом: «Цифровий світ: смарт- товари, яким довіряють» бажаємо Вам вдалих покупок, приємних вражень та гарного настрою!