ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ

ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ

В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

87534, м. Маріуполь, вул. Гризодубової, 3

info@dndpss.gov.ua

 

Адреса для листування

85300, Донецька обл., м. Покровськ, вул., Котляревського, 22

 

ГАРЯЧА ЛІНІЯ

+38 099 151 64 06

Введите текст

ДЕРЖСАНЕПІДНАГЛЯД

БЕЗПЕЧНІСТЬ ХАРЧОВИХ

ПРОДУКТІВ ТА ВЕТЕРИНАРНА

МЕДИЦИНА

УПРАВЛІННЯ

ФІТОСАНІТАРНОЇ БЕЗПЕКИ

РЕЄСТРАЦІЯ С/Г ТЕХНІКИ

ЗАХИСТ СПОЖИВАЧІВ

КОНТРОЛЬ У СФЕРІ

ЦІНОУТВОРЕННЯ

УПРАВЛІННЯ

ДІЯЛЬНІСТЬ

УПРАВЛІННЯ

ПУБЛІЧНА ІНФОРМАЦІЯ

КОНТАКТИ

Новини

     27.06.2019  10:05

 

     У Покровському прес центрі відбувся семінар - нарада з питань дотримання законодавства щодо захисту прав споживачів

     З метою забезпечення виконання пункту 2 розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 983-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року» (далі-План заходів концепції) та в рамках виконання затвердженого Плану заходів на 2019 рік з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області, за сприяння фахівців Покровської міської ради, 26.06.2019, у Покровському прес центрі відбувся семінар – нарада, із обговорення проблемних питань у сфері захисту прав споживачів, реклами, антитютюнового законодавства та шляхів їх вирішення.


     У семінарі взяли участь фахівці Управління захисту споживачів, виконуюча обов’язки начальника Покровського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області, представники 17 суб’єктів господарюючої діяльності району міста Покровська та інші зацікавлені особи.


     В ході проведення заходу, фахівці Управління захисту споживачів роз’яснила присутнім вимоги Законів України «Про захист прав споживачів», «Про рекламу», «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення».


     Окремо розглянуті вимоги Закону України «Про захист прав споживачів», а саме:
-забезпечення прав споживача у разі придбання ним товару неналежної якості (стаття 8);
-забезпечення прав споживача у разі придбання ним товару належної якості (стаття 9);
-забезпечення прав споживача у разі укладання договору поза торговельними або офісними приміщеннями (стаття 12);
-забезпечення прав споживача у разі укладання договору на відстані (стаття 13);
-право споживача на інформацію про продукцію (стаття 15).


     Фахівці Управління захисту споживачів надали відповіді на запитання суб’єктів господарювання, зацікавлених осіб, присутніх на семінарі-нараді.


     Зазначена роз’яснювальна робота проводилась з метою: надати практичну допомогу, навчити суб’єктів господарювання працювати на ринку України згідно з вимогами законодавства; сприяти прозорості ринку та усвідомленню суб’єктами господарювання своєї відповідальності перед споживачами (користувачами) та партнерами; не допустити дискримінацію суб’єктів господарювання та недобросовісну конкуренцію.


     Теми, які розглядались визвали жваву дискусію. Запитання присутніх показали високу зацікавленість у питаннях, які обговорювались, та необхідність таких зустрічей в майбутньому.