ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ

ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ

В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

87534, м. Маріуполь, вул. Гризодубової, 3

info@dndpss.gov.ua

 

Адреса для листування

85300, Донецька обл., м. Покровськ, вул., Котляревського, 22

 

ГАРЯЧА ЛІНІЯ

+38 099 151 64 06

Введите текст

ДЕРЖСАНЕПІДНАГЛЯД

БЕЗПЕЧНІСТЬ ХАРЧОВИХ

ПРОДУКТІВ ТА ВЕТЕРИНАРНА

МЕДИЦИНА

УПРАВЛІННЯ

ФІТОСАНІТАРНОЇ БЕЗПЕКИ

РЕЄСТРАЦІЯ С/Г ТЕХНІКИ

ЗАХИСТ СПОЖИВАЧІВ

КОНТРОЛЬ У СФЕРІ

ЦІНОУТВОРЕННЯ

УПРАВЛІННЯ

ДІЯЛЬНІСТЬ

УПРАВЛІННЯ

ПУБЛІЧНА ІНФОРМАЦІЯ

КОНТАКТИ

Новини

     01.03.2021  13:55

 

 

     Щорічна стратегічна сесія: консолідація зусиль ІГКР, ДПСС, ГО, суддів щодо попередження появи сексистської реклами

     Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів разом з громадською організацією «Українська асоціація маркетингу», за підтримки Представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, 22-24 лютого 2021 року у селі Яблуниця, Івано-Франківської області, відбувся трьодений семінар на тему: «Щорічна стратегічна сесія: консолідація зусиль ІГКР, ДПСС, ГО, суддів щодо попередження появи сексистської реклами». До участі у заході були запрошені та взяли участь: Ірина Лилик, - президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Голова Індустріального Ґендерного Комітету з Реклами і представники комітету; Олена Давліканова, - представник Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні і фахівці фонду; спеціалісти Держпродспоживслужби та територіальних Головних управлінь Держпродспоживслужби в сфері контролю за рекламою, зокрема Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області.


     На семінарі обговорювались питання щодо:
- порушення законодавства про рекламу в частині дискримінації за ознакою статті;
- особливостей роботи с Інтернет рекламою;
- поправок до Закону України «Про рекламу».

     В ході семінару, для фахівців в сфері контролю за рекламою управлінь захисту споживачів територіальних Головних управлінь Держпродспоживслужби, проведені секції запитань – відповідей щодо узгодження спільних підходів щодо контролю за додержанням законодавства про рекламу.