ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ

ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ

В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

87534, м. Маріуполь, вул. Гризодубової, 3

info@dndpss.gov.ua

 

Адреса для листування

85300, Донецька обл., м. Покровськ, вул., Котляревського, 22

 

ГАРЯЧА ЛІНІЯ

+38 099 151 64 06

Введите текст

ДЕРЖСАНЕПІДНАГЛЯД

БЕЗПЕЧНІСТЬ ХАРЧОВИХ

ПРОДУКТІВ ТА ВЕТЕРИНАРНА

МЕДИЦИНА

УПРАВЛІННЯ

ФІТОСАНІТАРНОЇ БЕЗПЕКИ

РЕЄСТРАЦІЯ С/Г ТЕХНІКИ

ЗАХИСТ СПОЖИВАЧІВ

КОНТРОЛЬ У СФЕРІ

ЦІНОУТВОРЕННЯ

УПРАВЛІННЯ

ДІЯЛЬНІСТЬ

УПРАВЛІННЯ

ПУБЛІЧНА ІНФОРМАЦІЯ

КОНТАКТИ

Новини

     13.03.2019  17:25

 

    Споживачам із Маріуполя та Покровська повернули кошти за ненадані послуги, придбані товари

     Придбання товарів, замовлення послуг - звичайне явище, з яким громадяни стикаються майже щодня.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб, в тому числі, мають право на: захист своїх прав державою; належну якість продукції та обслуговування; безпеку продукції;


     необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника (виконавця, продавця); відшкодування майнової та моральної шкоди, завданої внаслідок недоліків продукції (дефекту в продукції), відповідно до закону; звернення до суду та інших уповноважених державних органів за захистом порушених прав; об'єднання в громадські організації споживачів (об'єднання споживачів). Споживачі також мають інші права, встановлені законодавством про захист прав споживачів. Держава забезпечує споживачам захист їх прав.


     З метою захисту своїх прав, споживачі звертаються до Держпродспоживслужби та її територіальних органів.
Ось кілька прикладів звернень, які надійшли до Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області останнім часом та були вирішені фахівцями управління захисту споживачів на користь заявників.


     Із зверненням про придбання у гіпермаркеті з продажу електроніки та побутової техніки телевізора, звернулась мешканка міста Маріуполь. Заява розглянута відповідно до наданих повноважень.
Внаслідок проведеної фахівцями управління захисту споживачів роботи, керівництвом гіпермаркету, вимоги споживачки щодо повернення їй вартості телевізору в сумі 17999 грн. задоволені, після чого заявниця претензій до магазину з даного питання не має.
До управління надійшло звернення маріупольчанки щодо надання неякісних туристичних послуг місцевим туроператором. Заява розглянута фахівцями управління захисту споживачів відповідно до наданих повноважень.


     Внаслідок проведеної роботи, адміністрацією туристичної фірми, заявниці повернуті кошти в сумі 33210 грн. за ненадані послуги.
Із зверненням щодо обміну або повернення коштів за посудомийну машину до Головного управління звернувся мешканець міста Покровську, виріб був придбаний в магазині побутової техніки.
Внаслідок проведеної роботи, керівництвом магазину, вимоги споживача щодо повернення вартості придбаного товару в сумі 13200 грн. задоволені, після чого, з даного питання споживач претензій до магазину не має.


     Звертаємо увагу споживачів та суб’єктів господарювання! За консультаціями та роз’ясненнями з питань дотримання законодавства щодо захисту прав споживачів, Ви можете звернутися до Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області за телефоном (0629) 41-63-62, або на е-mail: info@dndpss.gov.ua (за допомогою засобів електронного зв’язку), або особисто за адресою: 87534, м. Маріуполь, вул. Куїнджи, 72.

     Шановні споживачі! Напередодні Всесвітнього дня захисту прав споживачів, який відзначається в усьому світі з 15 березня 1983 року, а 2019 році проходить під гаслом: «Цифровий світ: смарт- товари, яким довіряють» бажаємо Вам вдалих покупок, приємних вражень та гарного настрою!