87534, м. Маріуполь, вул. Гризодубової, 3
info@dndpss.gov.ua
Адреса для листування
85300, Донецька обл., м. Покровськ, вул., Котляревського, 22
ГАРЯЧА ЛІНІЯ
+38 099 151 64 06
Введите текст
ДЕРЖСАНЕПІДНАГЛЯД
БЕЗПЕЧНІСТЬ ХАРЧОВИХ
ПРОДУКТІВ ТА ВЕТЕРИНАРНА
МЕДИЦИНА
УПРАВЛІННЯ
ФІТОСАНІТАРНОЇ БЕЗПЕКИ
РЕЄСТРАЦІЯ С/Г ТЕХНІКИ
ЗАХИСТ СПОЖИВАЧІВ
КОНТРОЛЬ У СФЕРІ
ЦІНОУТВОРЕННЯ
новини /
30.11.2020 14:05
Шановні споживачі нагадуємо, що згідно статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів», якщо протягом встановленого гарантійного строку виявлені недоліки товару, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: пропорційного зменшення ціни; безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Так, спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області було розглянуто звернення споживача із міста Маріуполь відповідно до наданих повноважень та в межах чинного законодавства України. За результатами вжитих заходів, звернення вирішено на користь споживача, внаслідок чого покупцю повернуто кошти за водонагрівач електричний в розмірі 3542 грн.