87534, м. Маріуполь, вул. Гризодубової, 3
info@dndpss.gov.ua
Адреса для листування
85300, Донецька обл., м. Покровськ, вул., Котляревського, 22
ГАРЯЧА ЛІНІЯ
+38 099 151 64 06
Введите текст
ДЕРЖСАНЕПІДНАГЛЯД
БЕЗПЕЧНІСТЬ ХАРЧОВИХ
ПРОДУКТІВ ТА ВЕТЕРИНАРНА
МЕДИЦИНА
УПРАВЛІННЯ
ФІТОСАНІТАРНОЇ БЕЗПЕКИ
РЕЄСТРАЦІЯ С/Г ТЕХНІКИ
ЗАХИСТ СПОЖИВАЧІВ
КОНТРОЛЬ У СФЕРІ
ЦІНОУТВОРЕННЯ
новини /
07.02.2019 09:35
У «Центрі розвитку підприємництва» м. Маріуполя, 30.01.2019, за ініціативою Маріупольського міського центра зайнятості, відбувся тренінг для суб’єктів господарювання міста, в проведенні якого взяв участь фахівець Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області.
На виконання вимог розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 983-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року» та Плану заходів Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області на 2019 рік з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року, під час проведення заходу, фахівець Управління захисту споживачів роз’яснила присутнім вимоги Законів України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», «Про захист прав споживачів», «Про рекламу», «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення», «Про державний ринковий нагляд та контроль нехарчової продукції», «Про метрологію та метрологічну діяльність».
З метою підвищення рівня обізнаності та недопущення порушень вимог чинного законодавства про рекламу та захисту інтересів споживачів реклами, обговорено ряд важливих питань, серед яких:
- основні принципи та загальні вимоги до реклами;
- поняття сексизму в рекламі; стандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі;
- особливості рекламування деяких видів товару;
- контроль та відповідальність за дотриманням законодавства про рекламу.
Детально розкрито вимоги щодо рекламування алкогольних напоїв та тютюнових виробів, наведено приклади дискримінаційної реклами за ознакою статі та обговорені питання щодо попереднього аналізу відповідності змісту реклами вимогам законодавства про рекламу.
Розглянуті питання практичного застосування чинного законодавства, обговорені проблемні питання, що виникають у суб’єктів господарювання при здійсненні діяльності та шляхи їх вирішення.
Фахівець Управління захисту споживачів, відповідно до сфери компетенції, відповіла присутнім суб’єктам господарювання на запитання, які виникли під час зустрічі.